درباره گروه تولیدی ماربل
جرقه تولیدی آنلاین پوشاک در ماربل
شهریور سال ۹۸ نقطه ی آغاز و تاسیس دپارتمان تولید پوشاک در ماربل بود. ماربل مثل همیشه در آن سال در بهبوهه ی فعالیت های اصلی خودش مثل طراحی لباس و طراحی الگوسازی بود. ماربل همیشه همیار واقعی هر تولید کننده است . همیشه سعی داشتیم مواد اولیه ی خوب و باکیفیت رو، دست اول به مشتریان برسونیم و خداروشکر با تیم همیشه پیگیر موفق بودیم، از مقاله های خوب و جامع گرفته تا الگوهای کاربردی و استاندارد و انواع پارچه ها و ملزومات، در اختیار مشتریان است.
با لطف پروردگار و موافقت نظر جمعی تیم اجرایی پیشنهاد تولید سفارش محور از طرف من تایید شد و تونستیم با کمک ۲ نفر مستقیم و ۸ نفر غیر مستقیم این واحد رو تاسیس کنیم. در شروع فعالیت توانستیم با فروشگاه سون فارست (زیر مجموعه ی شرکت زیروتن) تحت قرارداد پروژه های دوخت رو پیش ببریم . این مهم با یک کارگاه ۶ چرخه کلید خورد. روز به روز بر کیفیت محصولات افزودیم و استانداردهای کیفی کارگاه را بالاتر بردیم تا محصولاتی با استانداردها ی روز داشته باشیم .
استقبال طراحان پر شور و ذوق از ماربل تولید زیاد شد. فروشگاه های سراسر کشور و حتی تولید کنندگانی که نیاز به ظرفیت بیشتر دوخت داشتند هم به ما مراجعه داشتند.
ماربل تولید نیاز های واقعی برند ها و طراحان فروشگاه های پوشاک زنجیره ای و سایر مشتریان را هدف قرار داد. ماربل تولید توانست دغدغه ی مازاد تولید را از دوش این گروه های فعال در صنعت داخل کشور تا حدی بردارد تا بتوانند با تمرکز بر فعالیت های اصلی خودشون، به فروش و بازاریابی محصولات بپردازند .
یکی از اهداف ماربل تولید اشتغال زایی بود. روزانه مشکلات کارگاه های دوخت، مشکلات پرسنل شاغل در کارگاه رو دیدیم و از کوچک تا بزرگ نیاز های آن ها شناختیم و به آنها بها دادیم. ( چراکه خیاطان و کلیه کارگاه های خدماتی در این صنف در کشور همچون سایر صنوف از امنیت شغلی بالایی برخوردار نیستند).
با کمک خداوند و تلاش رو به رشد تیم کوچک و با تجربه ی تولید و پشتیبانی های شرکت ماربل توانستیم دستاورد های قابل قبولی را داشته باشیم که به شرح زیر است:
۱- تا امروز بیش از ۴۰۸۰۰۰ قلم جنس تولید کردیم.
۲- تا امروز بیش از ۱۰۸ چرخ غیر فعال رو فعال کردیم.
۳- تا امروز بیش از ۶۷۹ پروژه ی تولید رو تحویل دادیم.
۴- تا امروز بیش از ۱۲۰۰ نفر اشتغالی زایی غیر مستقیم داشتیم.
با لطف پروردگار و موافقت نظر جمعی تیم اجرایی پیشنهاد تولید سفارش محور از طرف من تایید شد و تونستیم با کمک ۲ نفر مستقیم و ۸ نفر غیر مستقیم این واحد رو تاسیس کنیم. در شروع فعالیت توانستیم با فروشگاه سون فارست (زیر مجموعه ی شرکت زیروتن) تحت قرارداد پروژه های دوخت رو پیش ببریم . این مهم با یک کارگاه ۶ چرخه کلید خورد. روز به روز بر کیفیت محصولات افزودیم و استانداردهای کیفی کارگاه را بالاتر بردیم تا محصولاتی با استانداردها ی روز داشته باشیم .
استقبال طراحان پر شور و ذوق از ماربل تولید زیاد شد. فروشگاه های سراسر کشور و حتی تولید کنندگانی که نیاز به ظرفیت بیشتر دوخت داشتند هم به ما مراجعه داشتند.
ماربل تولید نیاز های واقعی برند ها و طراحان فروشگاه های پوشاک زنجیره ای و سایر مشتریان را هدف قرار داد. ماربل تولید توانست دغدغه ی مازاد تولید را از دوش این گروه های فعال در صنعت داخل کشور تا حدی بردارد تا بتوانند با تمرکز بر فعالیت های اصلی خودشون، به فروش و بازاریابی محصولات بپردازند .
یکی از اهداف ماربل تولید اشتغال زایی بود. روزانه مشکلات کارگاه های دوخت، مشکلات پرسنل شاغل در کارگاه رو دیدیم و از کوچک تا بزرگ نیاز های آن ها شناختیم و به آنها بها دادیم. ( چراکه خیاطان و کلیه کارگاه های خدماتی در این صنف در کشور همچون سایر صنوف از امنیت شغلی بالایی برخوردار نیستند).
با کمک خداوند و تلاش رو به رشد تیم کوچک و با تجربه ی تولید و پشتیبانی های شرکت ماربل توانستیم دستاورد های قابل قبولی را داشته باشیم که به شرح زیر است:
۱- تا امروز بیش از ۴۰۸۰۰۰ قلم جنس تولید کردیم.
۲- تا امروز بیش از ۱۰۸ چرخ غیر فعال رو فعال کردیم.
۳- تا امروز بیش از ۶۷۹ پروژه ی تولید رو تحویل دادیم.
۴- تا امروز بیش از ۱۲۰۰ نفر اشتغالی زایی غیر مستقیم داشتیم.
قلم جنس
۰
چرخ فعال
۰
پروژه تولید
۰
شغل
۰
نام گذاری پوشاک ماربل...
در فروردین ماه ۱۴۰۱ نام جدید گروه تولیدی پوشاک ماربل را برگزیدیم…
ماربل از هوشمندی حرف میزند . قرار است هوشمندانه ، تولید پوشاک با مدیریت هر برند یا هر شخص تولید کننده انجام شود. دغدغه ی تولید پوشاک در ایران اون هم با کیفیت مشابه پوشاک خارجی همیشه همراه ما بوده است . تا حدود ۳ تا ۵ سال گذشته مصرف کننده، کالاهای صادراتی و با کیفیت رو در ویترین های اصطلاحا مرچندایز شده و به روز فروشگاه ها می دید و کالای ایرانی و تولید کننده ایرانی حرفی برای زدن نداشتند. سیل خرید مردم از مجتمع های خرید لوکس و کالاهای با کیفیت(پوشاک مردانه و زنانه و بچگانه) شدید بود. خداروشکر با تدبیر بعضی از مسوولان درهای مرز به روی کالاهای وارداتی خارجی و هرگونه قاچاق بسته شد نرخ ارز بالا رفت و حتی فکر واردات هم از سر واردکنندگان عبور نمی کرد .
وارد کننده به تولید روی آورد و، استانداردها رو مد نظر قرار داد و تبدیل به تولید کننده ی استاندارد پوشاک شد.
تولید کنندگان دیگر نیز بیکار ننشستند و ایده و نگرش سنتی خود را به تولید هر لباسی تغییر دادند ؛ تا قبل از اون تغییر شگرف ( بستن مرز ها و افزایش نرخ ارز ) کمتر شرکت و کارخانه ای از مهندسین نساجی و افراد متخصص این صنعت در تولید پوشاک استفاده می کرد ، کمتر شرکتی از نرم افزارهای طراحی الگوی صنعتی در تولید پوشاک استفاده می کرد و کمتر شرکتی حتی به داشتن طراح فکر می کرد اما همه ی این ها طی ۲ سال تغییر کرد .شرکت های تولیدی داخلی با استخدام افراد متخصص و مشاور طراح محصولاتی رو تولید کردند که در نبود فروشگاه های خارجی و محصولات اون ها حرف برای گفتن داشته باشد و در نهایت این شد که امروزه محصولات پوشیدنی تولید شده با تگ ساخت ایران محصولات با کیفیتی شدند و تقریبا هر مصرف کننده ای از بیشتر این محصولات راضیست.
ماربل امیدوار است در این صنعت با برنامه ریزی ماشینی باشد که تمام ماشین ها را برای تولید محصولات مد و پوشیدنی به کار بگیرد. این ماشین به وسعت ایران گنجایش تولید پوشاک دارد.
ماربل از هوشمندی حرف میزند . قرار است هوشمندانه ، تولید پوشاک با مدیریت هر برند یا هر شخص تولید کننده انجام شود. دغدغه ی تولید پوشاک در ایران اون هم با کیفیت مشابه پوشاک خارجی همیشه همراه ما بوده است . تا حدود ۳ تا ۵ سال گذشته مصرف کننده، کالاهای صادراتی و با کیفیت رو در ویترین های اصطلاحا مرچندایز شده و به روز فروشگاه ها می دید و کالای ایرانی و تولید کننده ایرانی حرفی برای زدن نداشتند. سیل خرید مردم از مجتمع های خرید لوکس و کالاهای با کیفیت(پوشاک مردانه و زنانه و بچگانه) شدید بود. خداروشکر با تدبیر بعضی از مسوولان درهای مرز به روی کالاهای وارداتی خارجی و هرگونه قاچاق بسته شد نرخ ارز بالا رفت و حتی فکر واردات هم از سر واردکنندگان عبور نمی کرد .
وارد کننده به تولید روی آورد و، استانداردها رو مد نظر قرار داد و تبدیل به تولید کننده ی استاندارد پوشاک شد.
تولید کنندگان دیگر نیز بیکار ننشستند و ایده و نگرش سنتی خود را به تولید هر لباسی تغییر دادند ؛ تا قبل از اون تغییر شگرف ( بستن مرز ها و افزایش نرخ ارز ) کمتر شرکت و کارخانه ای از مهندسین نساجی و افراد متخصص این صنعت در تولید پوشاک استفاده می کرد ، کمتر شرکتی از نرم افزارهای طراحی الگوی صنعتی در تولید پوشاک استفاده می کرد و کمتر شرکتی حتی به داشتن طراح فکر می کرد اما همه ی این ها طی ۲ سال تغییر کرد .شرکت های تولیدی داخلی با استخدام افراد متخصص و مشاور طراح محصولاتی رو تولید کردند که در نبود فروشگاه های خارجی و محصولات اون ها حرف برای گفتن داشته باشد و در نهایت این شد که امروزه محصولات پوشیدنی تولید شده با تگ ساخت ایران محصولات با کیفیتی شدند و تقریبا هر مصرف کننده ای از بیشتر این محصولات راضیست.
ماربل امیدوار است در این صنعت با برنامه ریزی ماشینی باشد که تمام ماشین ها را برای تولید محصولات مد و پوشیدنی به کار بگیرد. این ماشین به وسعت ایران گنجایش تولید پوشاک دارد.
چرا باید به ما اعتماد کنید؟
